Ramowy rozkład dnia
6 : 30 – 7 : 45
Schodzenie się dzieci.
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne; rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci (wspieranie ciekawości, aktywności i samodzielności dziecięcej, kształtowanie poczucia przynależności społecznej).
7 : 45 – 8 : 15
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi (pozostałe zabawy dowolne).
8 : 15 – 8 : 30
Zestaw ćwiczeń porannych, zabawa ruchowa oraz czynności higieniczno porządkowe.
8 : 30 – 9 : 00
Śniadanie
9 : 00 – 10 : 00
Zajęcia dydaktyczne organizowane z całą grupą – realizacja treści Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych w poznawaniu i rozumieniu siebie oraz swojego otoczenia.
10 : 00 – 10 : 15
Drugie śniadanie
10 : 15 – 11 : 15
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym spontaniczne i organizowane, spacery i wycieczki dalsze i bliższe, obserwacje przyrodnicze /zabawy ruchowe w sali, prace w kąciku przyrody/.
11 : 15 – 11 : 30
Czynności higieniczno-porządkowe.
11 : 30 – 12 : 15
Obiad-kształtowanie nawyków higienicznych i kulturalnych.
12 : 15 – 13 : 45
Odpoczynek – słuchanie utworów literackich, muzyki, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy według zainteresowań i zdolności. Spacery.
13 : 45 – 14 : 00
Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno-porządkowe.
14 : 00 – 14 : 15
Podwieczorek.
14 : 15 – 15 : 00
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia /pozostałe dzieci zabawy dowolne/, rozwijanie zdolności i zainteresowań.
15 : 00 – 16 : 00
Zabawy w ogrodzie lub sali według upodobań dzieci